vineri, 24 februarie 2017

Vreau...

         Vreau să umpli spațiul dintre bătăile inimii mele cu glasul inimii tale străine.  Să-mi umpli fiecare venă cu picături din tine. Să-mi vibreze fiecare atom când te simt aproape. Vreau să umpli spațiul dintre vertrebre cu fiori când mă atingi. Vreau să acoperi distanța dintre pașii mei nesiguri cu pașii tăi hotărâți. Vreau să umpli spațiul dintre noi cu minciuni dulci.  Vreau să-mi umpli golul din suflet cu prezența ta. Vreau să fii și nu mă refer doar să exiști, nu mă refer la umbre. Vreau ca fiecare umbră să se concretizeze în fapte reale, vreau să nu-ți ating absența, urma a ceea ce a fost odată mâna ta. Vreau să-mi umpli spațiul dintre degetele mele reci cu degetele tale. Buzele mele să nu mai sărute iluzii, pe buze să nu mi se mai citească urma sărutului tău. Vreau să-mi umpli spațiul dintre trecut și viitor cu prezentul- tu, prezent. Vreau să te vreau din nou. 


www.weheartit.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu