luni, 13 februarie 2017

Azi, mâine

Azi am nevoie de tine mai mult decât ieri
și mai puțin decât mâine.
Azi vreau să mă cuprinzi ușor în brațele tale
 și mâine să nu-mi mai dai drumul.
  Azi ninge,
dar mâine înfloresc cireșii.
 Înflorește speranța.
 Azi ești lângă mine ca un fulg care cade,
 plutind ușor lângă celălalt.
Iar mâine, în abisul iubirii noastre mute,
pășim unul lângă celălalt,
lăsând urme pe zăpada vieții noastre.
 Urme care treptat se vor șterge,
fiind acoperite de alți fulgi,
amețiți de acest frig numit iubire.
 Azi ne pierdem pentru a ne găsi,
 tot împreună.
Iar mâine ne regăsim într-o primăvară târzie
când parfumul cireșilor ne trezește
din beția frenetică;
Ne găsim cuprinși de exaltarea
revederii.
Pentru că azi te văd
altfel decât ieri
 și decât mâine.
Azi te văd clar, definit.
Dar mâine ești iluzoriu,
conturat în umbre și vise.
Și,totuși, stau și mă întreb:
Îmi trebuie o primăvară să te am?
Pentru că vreau să te fi avut și ieri
 și să te am și mâine.
 Îmi ești necesar. 
Ești ca frigul necesar iernii,
 ca florile necesare primăverii.
 Dar, totodată, ești ca pasările ce rătăcesc toamna
și valurile ce fug în larg fremătânde vara.
 Azi sunt beată de tine mai mult decât ieri
și mai puțin decât mâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu