luni, 5 februarie 2018

Aparențe

     Hai să lăsăm prostiile, hai să dăm cărțile pe față. Că eu altfel nu mai vreau... Nu vreau să-mi dai apă cu zahăr și să-mi spui că e suc. Nu vreau să-mi dai un rose demi-sec în care pui zahăr și să-mi spui că e demi-dulce. Nu vreau să-mi dai ciorbă și să mă pui să ghicesc ingredientele. Nu suntem nici la Master Chef, nici la Chefi la cuție. Deși, la cuțite mai suntem câteodată. Dar eu nu vreau să vin în fața ta să te impresionez și nici nu vreau să primesc un cuțit. Nu vreau să fiu în nicio echipă și nici să lupt lângă tine,dar să lupt,totuși, singură . Și nici nu vreau să-mi fie frică de vreo eliminare. Prefer să-ți gătesc mâncarea preferată în bucătărie, lângă tine. Și nu vreau să-mi servești minciuni pe care le îmbraci în adevăruri. Și nu vreau la ciorba aia să-mi dai furculița și să-mi spui că e lingură și nici să-ți cer sarea și să îmi dai zahărul. 
     Și cafeaua..o vreau dulce din prima, nu vreau să pun eu zahăr. 
Iar geamul.. lasă-l deschis să intre aer, nu am nevoie de aer condiționat. 
Crezi că trebuie să transformăm noi totul? Știi că dacă am face lucrurile bine din prima, nu ar mai trebui să le perfecționăm. Știi că naturalul e mereu mai frumos decât artificialul? 
     Atunci, hai să lăsăm copilăriile. Hai să nu mai luăm preventiv pastile pentru răceală, hai să tratăm doar dacă avem ce trata. 
Nu mă lua de mână pentru că tu crezi că o să cad. Ia-mă de mână pentru că vrei. 
Nu mai fi aici dacă nu vrei să fii, dar dacă vrei, atunci, te rog, chiar să fii! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu