duminică, 14 mai 2017

În trafic

S-au luat gândurile-mi 
la întrecere.
Treceau pe roșu 
și nu erau daltoniste.
La fiecare trecere
nu dădeau prioritate
niciunei alte rațiuni.
În sensurile giratorii gândurile-mi
se învârteau de câteva ori frenetice,
ratând de fiecare dată ieșirea corectă.
În goana după tine, 
ignorând semnele de circulație
și intrând pe contrasens, 
s-au izbit frontal cu realitatea
care venea și ea grăbită 
să mă întâmpine.
La destinație tu nu erai, 
iar cursa în care m-am pierdut
era, de fapt, cu mine însămi.
M-am rătăcit pe parcurs.

Sunt pe drumul spre Nebunie,
                                               Iar astăzi m-a luat radarul.                                                                                                           

www.weheartit.com













                                                                                                                                                                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu