marți, 28 martie 2017

Stropi de ploaie și raze de soare


Stropi de ploaie pe pielea arzândă de dor
și raze de soare pe trupul uscat de timp;
timp în care te-am așteptat
căutându-te printre furtuni.
Ai trecut ca vârtej. 

Agitație, forfotă, într-o viață boemă te-am pierdut.
În mulțimea de siluete care se caută dezorientate pe sine
te-am căutat, în ploaie.
Am văzut haos,
corpuri fără suflete căutau speranțe ce atârnau
de un fir de ață,
legate de o realitate care se dematerializa
în lumina soarelui.
Așa cum ne-am dematerializat și noi în momentul
când credeam că suntem intangibili.

Stropi de ploaie cu parfumul tău pe umerii mei goi
și raze de soare cu gustul tău pe buzele mele lipsite
de tine.

Stropi de ploaie care s-au evaporat ca noi
și raze de soare care nu mai strălucesc la fel,

fără tine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu