miercuri, 18 decembrie 2013

Scrisoare către Moș Crăciun

              Dragă moșule , mai sunt 7 zile până la Crăciun ,dar sincer spiritul sărbătorilor e departe de mine. Ultima săptămână a fost marcată de evenimente nu foarte plăcute ,așa că mi-aș dori ca măcar următoarea să fie mai plăcută și să mă pot bucura de vacanță și de sărbători. Ce îmi doresc ? Departe de lucrurile materiale , gândurile mele se îndreaptă către o mulțime de lucruri sufletești de care vreau să mă bucur în această perioadă. Vreau să-mi dai ocazia să petrec momente minunate alături de familie,de cei mai buni prieteni, de prietenul meu și în special de cei dragi. Pe măsură ce trec anii, îmi dau seama că lucurile nu vor mai fi niciodată ca înainte și îmi doresc doar să nu regret aceste momente niciodată. 
              Nu-mi doresc bani pentru că banii azi îi ai, mâine îi poți pierde . Nu-mi doresc frumusețe pentru că frumusețea e trecătoare , nu-mi doresc ceva ce știu cu certitudine că nu pot obține. În schimb, îmi doresc fericire,care e infinită .Îmi doresc să am în jurul meu mereu oameni minunați,de la care să am ce învăța, care să aibă grijă de mine și să mă iubească necondiționat. Îmi doresc să-mi dai puterea să trec peste toate obstacolele pe care viața mi le va așeza în cale și să devin, așa cum îmi doresc, o femeie independentă și de succes. Toate aceste lucruri vreau să le dai înzecit celor dragi sufletului meu. 
              În privința lucrurilor materiale , singura care îmi poate îndeplini cel mai bine dorințele sunt chiar eu însămi . Așa că îți doresc doar să pui în magazine tot ce îmi doresc ,să le pot găsi cu ușurință. 
             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu