miercuri, 1 ianuarie 2014

La mulți ani ,2014 !

Iată că am intrat în nou an . Plini de speranțe și în continuare cu vise și planuri mărețe am pășit cu încredere în noul an. 
Pentru mine întotdeauna au contat persoanele cu care sunt ,nu locul . Așa că anul acesta am hotărât să-mi petrec ultima zi din an alături de ele : Denisa și Bianca. Două persoane pe care mă pot baza și care mă cunosc cel mai bine. Nu am fost în club sau într-un restaurant select din Bacău pentru că nu mă definește . Dar am avut parte de o seară minunată și am profitat la maximum de aceste momente petrecute înainte de plecarea mea . A fost atât o seară liniștită,dar și agitată pentru că am făcut tot ce ne-a trecut prin cap . Bineînțeles pozele și filmulețele nu au lipsit ,dar singurele persoane care le vor vedea vom fi chiar noi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu