luni, 2 decembrie 2013

Comenius .

              Se împlinesc acuși 3 luni de când am lângă mine o deosebită prezență și anume , Florence , belgianca a cărei gazdă sunt. Totul a început acum câteva luni cu un concurs de limba franceză și acum am onoarea să plec în Belgia pentru trei luni . Timpul a trecut foarte repede și se apropie plecarea . Eu și Florence am devenit foarte apropiate și faptul că am stat în aceiași casă 2 luni și ceva ,m-a făcut să o privesc ca pe o surioară mai mică. Ea încearcă să profite de ultimele săptămâni aici, iar eu să-mi acord timpul prietenilor care îmi vor simți lipsa pentru 3 luni. 
               Sunt nerăbdătoare și foarte entuziasmată în ceea ce privește plecarea. În primul rând, este prima dată când călătoresc cu avionul , ceea ce probabil îmi va crea multe emoții. Apoi, voi trebui să mă adaptez altui mediu de viață, altor caractere de persoane, alt învățământ ,iar acest lucru va reprezenta o adevărată provocare pentru mine . Îmi vor lipsi mult familia și prietenii ,dar cu siguranță va fi o experiență de neuitat și mă voi întoarce cu multe cunoștiințe acumulate atât despre țara gazdă,dar și în ceea ce privește limba franceză. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu