duminică, 24 noiembrie 2013

Pregătiri de iarnă

        Deși nici nu a început luna decembrie, peste tot se simte miros de iarnă și de sărbători. Ce mi se pare cel mai ciudat este că deja în orașe s-au pus instalațiile de Crăciun și de asemenea vitrinele sunt în temă. 
         Mi-am petrecut acest week-end într-o zonă minunată împreună cu niște persoane foarte apropiate sufletului meu . Mergând într-o plimbare, nu am putut să nu simt mirosul intens al brazilor și imediat gândul mi-a zburat la magia sărbătorilor. Nu pot spune că iubesc iarna ,zăpada sau frigul, însă odată cu venirea acestora, sunt și părți pozitive. Și ce iubesc cel mai mult, e starea de spirit care mă domină. Magia sărbătorilor, mirosul îmbietor al bucatelor tradiționale, cadourile primite cu prilejul lui ”Moș Crăciun ” și toată iubirea care se resimte în fiecare lucru mărunt pe care îl fac cei din jur pentru tine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu