luni, 4 noiembrie 2013

Girls .

Sincer,sunt din ce în ce mai nemulțumită de elevele din ziua de astăzi. Sunt una dintre persoanele căreia îi plac eleganța, rafimentul și bunul gust . Așa că nu am nimic împotriva fustelor scurte, tocurilor, machiajelor discrete , rochiilor elegante și alte lucruri de genul,dar clar nu la școală. O fată prezintă frumusețe prin simpla prezență, ea însăși reprezintă eleganța, dar de multe ori ea tinde să depășească standardele de bun-gust. Consider că școala nu este un podium pe care defilezi și unde lumea te admiră de jos. Toți suntem egali, toți suntem deștepți , toți avem aceleași drepturi. Iar un toc de 15 cm nu te înalță în mod pozitiv. Nu pot spune că ador uniforma pentru că nu sunt adepta unicității. Dar am observat persoane care știu să poarte uniforma cu stil și astfel este unică în felui ei .  După cum știm „simplitatea este cel mai sofisticat lucru” și s-a dovedit acest lucru, nu de puține ori. Frumusețea vine din interior ,dar unii oameni apreciază numai exteriorul. Aceia au de pierdut. La fel e și cu o 
carte. De multe ori, am început să citesc o carte,dar am renunțat repede din simplul fapt că mă plictisea. Apoi auzeam oameni povestindu-mi cât de frumoasă era cartea și regretam că nu i-am dat ocazia să-mi demonstreze și mie asta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu