luni, 26 noiembrie 2018

Un altfel de eu

Clipesc; 
o dată pentru mine,
o dată pentru tine.

Respir;
o dată pentru mine,
o dată pentru tine.

Îmi bate inima în piept;
o dată pentru mine,
de două ori pentru tine;
stai! Ce?! 
S-a derutat, a pierdut rândul.

A bătut inima mea
lângă a ta
când te-am luat în brațe
și mi-am pus capul pe pieptul tău
și inima ta s-a pus să-mi povestească
cu poftă de viață
despre cum ți-am lipsit
și cum i-a fost dor ca ochii mei
să-i accelereze pulsul,
sau stai!
Nu era cumva inima mea asta
care-mi povestea?

Eu nu mai știu...

Clipesc; 
o dată pentru mine,
o dată pentru tine.

Respir;
o dată pentru mine,
o dată pentru tine.

Ești tu, 
sunt eu,
ești tu - parte din mine.

                                                                   www.weheartit.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu