luni, 20 noiembrie 2017

Medicament și vitamine

Medicul mi-a spus că nu există remediu
pentru această boală ce-mi ești tu.
Pentru că doar tu-mi ești și cauză și efect
și consecință și remediu. 
Mă pot vindeca de tine doar cu tine.

Ești doza mea zilnică pe care o închid 
într-o capsulă de plastic
unde te fărâm și te împart în mod egal 
pentru momentele când o să simt că nu mai 
am nevoie de tine;
pentru că, de fapt, atunci o să am cea mai mare nevoie.

Când te-am cunoscut, nu știam că mi te-am prescris.
Că atunci a fost ziua când am pus parafa pe rețetă.
Și brațele mele aveau să știe asta abia 
când erau lipsite de îmbrățișarea 
care, antibiotic fiind, a creeat dependență.
Iar buzele-mi aveau să afle abia atunci 
când cereau flămânde buzele tale, 
pe care de fiecare dată când le întâlneau, le devorau. 

Vitamina C(e) ești?
Calciu, te rog. 
Am lipsă de calciu.

Dar am și imunitatea scăzută. 
Medicul mi-a spus că trebuie să măresc doza.






www.weheartit.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu