miercuri, 18 octombrie 2017

Plagiat

Am ajuns umbra ta.
Mă afund în obiceiurile tale
și beau din paharul tău
ca să simt otrava ce altă dată
buzele tale o vărsau 
în corpul meu. 
Tot ce obișnuia să-mi placă
nu mai are niciun gust.
Aroma din cafea o regăsesc
doar în cana ta, iar camera 
este plină doar când 
abundă de parfumul tău;
când ecoul glasului tău 
se izbește haotic de toți pereții,
acei pereți care au avut și ochi 
și urechi și ne-au adăpostit iubirea 
de-atâtea ori.
Fumul de țigară ce m-acoperă
se transformă într-o altă țigară
din care trag ca să te fumez din aer,
să inspirăm același fum,
să ne otrăvim la fel, dar diferit.
Tu cu țigara, eu cu tine.

Dacă tu ești o realitate,
eu sunt copia ta imperfectă.
Îmbracă-mă cu tine! 

www.weheartit.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu