vineri, 20 mai 2016

Îndepărtare

      Învață-mă să zbor din nou spre libertate!
 Eliberează-mă din inima ta egoistă și hai să ne învățăm să ne îndepărtăm!
      Suflă și hai să ne disipăm ca păpădiile în bătaia vântului!
 Să pierdem fragmente din noi și pierzându-ne să ne regăsim mai târziu,tot noi, tot îndrăgostiți
       Hai să închidem ochii și să fim noi, suflete pierdute în mulțime!
Să ne căutăm flămânzi și să ne găsim deja sătui!
       Învață-mă să mă vindec de deziluzie și nu lăsa lumea să-mi fure primăverile!
 Lasă-mă să te las să pleci și hai să renunțăm la noi pentru fericire!
       Ia-mă de mână și scoate-mă din inima ta, însoțește-mă cu privirea până la capătul lumii și acolo sărută-mă pentru ultima oară!
        Sărută-mă cu vorbe dulci, îmbrățișează-mă cu vorbe de dor, mângâie-mă cu privirea ta!          
        Ochii tăi îmi sunt păcat. 
Ești venin, mă rănești, mă și vindeci.



www.weheartit.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu